Čovek je biće koje ima entuzijazam za razvoj i otkrivanje novih stvari, kako u stvarnom svetu, tako i u tehnologiji.
Tehnologija je širok pojam koji obuhvata korišćenje i razumevanje alata i veština od strane ljudi, kao i to kako utiče na njihovu sposobnost da kontrolišu i prilagode se okolini. Sa napretkom i širenjem interneta, nastale su nove industrije, stare su evoluirale sa novim karakteristikama, a onlajn prodaja je dostigla ekspanziju neviđenih razmera. Pored svih ovih napredaka, pojavila se i potreba za digitalnim marketingom i njegovim razvojem.
Digitalni marketing se odnosi na korišćenje digitalnih kanala, platformi i strategija za promociju proizvoda, usluga, brendova ili ideja pred ciljnom publikom. Obuhvata širok spektar onlajn marketinških aktivnosti koje koriste moć interneta i elektronskih uređaja za povezivanje sa potencijalnim klijentima, angažovanje postojećih i podsticanje željenih akcija. Cilj digitalnog marketinga je da se izgradi značajno onlajn prisustvo, poveća vidljivost brenda i na kraju postignu poslovni ciljevi.
Za razliku od tradicionalnog marketinga, digitalni marketing je skup različitih aktivnosti koje imaju za cilj izgradnju identiteta i pozicije brendova u digitalnom svetu. Poslovima nudi mogućnost da se povežu sa svojom ciljnom publikom u realnom vremenu, personalizuju poruke i preciznije mere efikasnost svojih napora nego što je to moguće tradicionalnim metodama. Većina nas je svesna koliko je ova industrija važna – jednostavno rečeno, danas ljudi „žive“ na internetu. Zato je dobro upoznati se sa prednostima digitalnog marketinga.
Akademija za digitalni marketing u Semos Education predstavlja efikasan način za učenje najnovijih praksi u ovoj oblasti. Rad na realnim projektima sa predavačima sa dugogodišnjim iskustvom dodatno olakšava proces učenja, omogućavajući sticanje i teorijskog i praktičnog znanja – idealna priprema za uspešan početak ili unapređenje karijere u digitalnom marketingu.